Cerca el teu immoble de compra o lloguer a l'Empordà!

CASES EN VENDA A LLANÇÀ

Referència: VC-207

EL PORT

Casa unifamiliar al centre del Port de Llançà. Magnífica casa unifamiliar de 334 m² situada en una ubicació privilegiada al centre del Port de Llançà, a pocs passos del port, comerços i tots els serveis.

L’habitatge disposa de 7 dormitoris dobles i 4 banys complets, oferint amplis espais i una distribució ideal per a famílies nombroses o com a inversió amb múltiples possibilitats.

Compta amb un gran saló menjador molt lluminós, dues cuines totalment funcionals i estances pensades per al confort durant tot l’any.

A l’exterior, la propietat ofereix una àmplia terrassa amb gran jardí i piscina, perfecta per gaudir del clima en un entorn privat i tranquil.

Inclou garatge amb capacitat per a 5 cotxes i està equipada amb aire condicionat, calefacció i llar de foc.

Una excel·lent oportunitat per adquirir un habitatge exclusiu en una de les zones més demandades de la Costa Brava.


PREU: 850.000€


EL PORT
EL PORT EL PORT EL PORT EL PORT EL PORT EL PORT EL PORT
Distribució:
  • Menjador-estar: 1
  • Cuina: 2
  • Dormitoris dobles: 7
  • Total dormitoris: 7
  • Banys: 4
  • Garatge: 5
  • Terrassa:
  • Pati:
  • Jardí privat:
  • Piscina privada:

Característiques:
  • Armaris:
  • Aire condicionat:
  • Llar de foc:
  • Calefacció:


Situació

C/ Castellar, 16 baixos
17490 - Llançà (Girona)

Tel.: 972 380 433
Tel.: 648 823 662

info@emporhabitat.com